torsdag 2 oktober 2014

Lång dag och ballonger

Idag jobbade jag lång dag som alla torsdagar.
Så förutom morgonen hann jag inte umgås med barnen idag.
Stortrollen var vakna då jag kom hem och ville stolta visa upp att de lärt sig blåsa upp ballonger, de hade tydligen övat hela kvällen enligt dem.
William var den som var vaken fortfarande då maken kom hem från sin träning efter tio. Han fortsatte att leka med sin ballong, blåste upp den om och om igen...
Jag har strösurffat och sett på en film som gick på 6:an och så har jag bloggat om ännu en dag under semestern. Tiden har ju gått fort nu och känns som länge sen men målet är att skriva klart om semesterresan före jul i alla fall, hihii.
Du kan läsa om vår andra dag hos min äldsta syster här.
Nu är det dags att möta John Blund igen.
// Sargit

Inga kommentarer: