söndag 20 oktober 2013

ujuj... tiden går fort...

Insåg att det var en vecka sedan senaste inlägget (även om den skrevs lite senare).
Verkar som att vardagarna flyger fram så fort och så finns det inte så mycket att skriva om heller förrän det blir helg. Få se om inspirationen infinner sig.
Har ju fortfarande de sista dagarna på semester resan kvar att skriva om, få se när det hinns med.
Jag har faktiskt inte ens startat datorn på länge här hemma, har inte orkat.
Men ikväll ska jag se om jag kan skriva ikapp om vår helg i alla fall innan John Blund kallar.
Tills vidare kan vi ju göra ett litet test, du som läser vår blogg får gärna skriva en kort kommentar, ett hej räcker, under detta inlägg då jag är lite nyfiken på vilka som läser (ser ju att det är en del besök på sidan). Vill du får du gärna berätta hur du hittade hit.
Ha en skön söndag kväll nu, uppdatering pågår...
// Sargit

6 kommentarer:

ulrika sa...

Hej!
Jag läser troget er blogg :)

Anonym sa...

Hej Sargit! En jättefin blogg och jag älskar att läsa om eran vardag :) Hälsa familjen!
Många kramar Sandra

(http://hedlundkarlsson.3owl.com/wordpress/).

Sledgehammer sa...

Hej hopp! Läser då och då. Var e bilderna? Mvh Mats

mummu sa...

tottakai luen.enhän muuten tietäisi mitä lapsenlapset touhuaa.

Michelle sa...

Hej från fagersta :) Kram Michelle

Katja sa...

Händer att jag kikar in ibland o läser ikapp.. ;) Kram Katja