onsdag 2 oktober 2013

Trångt men mysigt

Det är rätt mysigt att vakna och upptäcka våra älskade troll bredvid mig, men trångt blir det i sängen.
De var väldigt svårväckta imorse men så söta att titta på. 
 Till slut kom vi iväg mot dagis i alla fall. Janiina visade tydligt vad hon ville och syskonen gjorde henne till viljes.
 Det tog lite längre tid att komma fram än vanligt, detta då det fanns så mycket fint att titta på och upptäcka med frosten.
Ikväll hann jag precis äta middag med familjen innan jag fick rusa vidare till min innebandyträning.
Svettigt blev det men så kul att få röra på sig igen.
Då jag kom hem efter ett kort stopp i affären så sov två av tre barn.
Sanna hade längtat efter mig och ville lätta sitt hjärta så vi hade ett långt samtal i hennes säng om det som tyngde henne. Gull unge. Sen dröjde det inte länge innan hon somnade.
// Sargit

2 kommentarer:

Sledgehammer sa...

De är för gulliga de stora barnen, ibland är de så djupa ;)
// Mats

Familjen Sundström sa...

jepp, ibland säger de så djupa saker att jag undrar om jag missat några år i deras utveckling då de tänker så djupt och klokt ;-)
// Sargit