torsdag 5 september 2013

Vardagen igång

Har inte så mycket att berätta om de senaste dagarna då jag jobbat.
Mornarna har gått väldigt smidigt måste jag säga. Janiina har varit den mest sammarbetsvilliga av barnen då hon vill till förskolan så fort hon vaknat.
Idag gick hon dit hela vägen hållandes Sanna i handen medan William cyklade.
Då vi kom fram så lämnade vi Sanna och William först, som igår, och sen fick jag övertala henne lite att följa med till små barnens gård.
Väl där sa jag igen, som igår, att mamma ska gå till jobbet får jag en puss. Och så fick jag en puss och sen vinkade hon glatt till mig och gick iväg och lekte.
Ska bli intressant att se om det fortsätter så eller om det bara är nyhetens behag så att säga.
Nu har jag bara några dagar kvar att blogga ikapp om från våran semester resa.
För dig som vill läsa om den så kan ni börja här och fortsätta framåt.
Men nu kallar sängen på mig, imorgon har förskolan planeringsdag så barnen får vara med mig hela dagen.
// Sargit

Inga kommentarer: