fredag 28 december 2012

Älskade troll hemma igen!

Kommer inte ihåg vad vi gjorde igår mer än att vi såg på film och åt pizza på kvällen...
Men idag var något jag sett fram emot, mina älskade barnshemkomst!
Då jag hade naprapat på förmiddagen i Infra city och hade planerat att åka till Kista galleria efter det så gjorde vi upp att Nadja mötte upp oss där med Sanna och William.
Vi åt lunch ihop och sen kikade vi runt lite.
Barnen var glada åt att se oss tror jag även om Sanna rynkade surt på sin söta näsa först.
Men jag fick kramar från William i alla fall.
De hade i alla fall saknat Janiina, och hon hade saknat dem också, såg det ut som då hon fick stå ut emd många pussar och kramar under vår vistelse där samt senare under kvällen.
Det var sås ött att se hur William och Janiina höll varandra i handen medan vi gick runt.
 På kvällen tog jag en chansning och lät min syster gå lös med en sax på mitt hår.
Jag blev lite lättare om huvudet och snabbt gick det.
 Men jag är väldigt nöjd med resultatet.
// Sargit

Inga kommentarer: