lördag 17 augusti 2013

Hem ljuva hem

I väntan på att jag orkar sitta vid datorn en längre stund igen så fyller jag på med de inlägg jag skrivit från vår semester resa. Jag kunde ju inte låta bli att blogga lite då i alla fall fast jag inte publicerat dem. Men nu i efterhand lägger jag in dem allt eftersom.
Bloggen är ju mest till för oss att ha som en slags dagbok att titta in i senare i livet och minnas, brukar faktiskt då och då redan nu kika tillbaka på de senaste åren och oj vad fort tiden går inser jag vid dessa tillfällen. Riktigt kul att titta på bilderna också då vi inte har några fotoalbum alls tyvärr, har funderat på att göra fotoböcker till varje barn för deras första år. Någon som har erfarenhet från fotoböcker? Tips inför det stora gigantiska arbetet det lär bli med tanke på alla de tusentals bilder vi tagit? Hihiii... Någon frivillig som vill hjälpa till kanske...
Här kommer det nu att dyka upp ett inlägg eller två i efterhand från vår semesterturné.
Jag har en vecka kvar av min semester, på onsdag påbörjas inskolningen av vårt lilltroll som inte är så liten längre.
Tiden går fort som sagt...
// Sargit

1 kommentar:

fotoklok sa...

Kolla in http://fotoklok.se