tisdag 27 augusti 2013

Bowling och bäbisgos

Efter jobbet åkte jag direkt till min pappa i Sigtuna där min familj redan väntade på mig.
Fast då jag kom dit så var det inte mycket reaktion jag fick mer än "Hej mamma" och så fortsatte de med vad de nu höll på med.
Snart nog beställd vi pizzor och medan Helena och Tina åkte och hämtade maten fick jag gosa lite med lilla Rasmus igen.
Efter maten spelade barnen lite bowling.

 Det var ett uppskattat spel.
 M-P fick också gosa med Rasmus.
Jag åkte hem ensam med barnen och skötte nattningen då M-P åkte på en extra träning då han fått frågan om han kunde ställa upp ikväll då de saknade målvakt.
Alltid lite bökigt att natta alla tre själv, blir ofta att stortrollen får härja lite själva i rummet medan jag nattar Janiina. Men då Janiina väl somnat och jag kunde ge mer tid och uppmärksamhet åt stortrollen så lugnade de sig efter en kort stund, som vanligt.
// Sargit

Inga kommentarer: