söndag 8 april 2012

Glad påsk!

Vill passa på att önska er alla läsare en riktigt skön fortsatt påskdag!
Jag och barnen var i kyrkan imorse, eller rättare sagt i församlinghemmet då det var där den finska påskgudstjänsten firades.
Så här fint såg det tillfälliga altaret ut.
Kristus är uppstånden! Ja han är sannerligen uppstånden!
Nu återgår jag till att mysa med familjen då vi (nåja, M-P och Janiina sover) ser på film och äter godis ur påskägg så här före maten.
Få se hur mycket mat Sanna och William orkar med sen men hellre godis nu än före läggdags...
Återkommer ikväll om de senaste dagarnas inlägg, men har i alla fall lyckats få in några bilder på de inlägg jag förut skrev då jag saknade kameran. Fick idag bilder från min moster och så lyckades jag klura ut vart bilderna hamnat som jag lyckades ta med lånetelefonen.
Så se här och här om du vill se de bilder jag la in.
// Sargit

Inga kommentarer: