onsdag 7 september 2011

Trötter

Då jag kom hem ikväll efter att ha varit på första kvällssimmet sen barnen föddes, så möttes jag av denna syn när jag kikade in till småtrollen.
Ser vissa tendenser av att vi har en till bokmal i familjen...
För övrigt så har vi idag tillbringat eftermiddag-kvällen hos min pappa, nåja barnen var där hela tiden medan jag smet tillbaka till jobbet för ett möte.
M-P kom till Bergmans strax före mig senare på kvällen och som en stor bonus slapp vi laga mat idag.
Tack för hjälpen med barnen och tack för maten pappa och Helena!
Körde hem min familj och packade ihop mina badgrejer för att sedan direkt åka iväg till simhallen.
Är lite imponerad av att jag lyckades simma i en hel halvtimma (trodde mer på en kvart från början), mycket tack vare Lina som höll mig sällskap så tiden bara flög iväg medan vi simmade och pratade.
Jag gillar varken kall vatten eller att simma längder men känner att jag måste komma igång och röra på mig lite, så onsdagkvällarna blir det simhallen hädanefter.
Nu ropar sängen på mig.
// Sargit

1 kommentar:

farmor Anci sa...

Va´duktig du är. Jag önskar att jag å kunde få fingrarna nån stans ifrån och göra något åt det extra som lagt sig till på fel ställen.