onsdag 13 juli 2011

Tvillingarna hoppar studsmatta

Då familjen Beutler är bortresta för tillfället så ställde jag upp att åka dit för att vatnna blommor med jämna mellanrum.
Idag så tog jag med mig barnen dit och även P-A följde med.
Så medans jag tittade till blommorna så passade barnen på att utnyttja den stora studsmattan som står där.
När jag sedan var klar med vattnandet ville jag också vara med.
Under tiden fick P-A fota lite.
Tittut säger Sanna.
 Något som William hade riktigt roligt åt var att sitta i pappas famn och hoppa.
Då och då måste man ju ta en paus i hoppandet.
Men det varade inte alltför länge.
 En annan favorit för barnen är att ligga på rygg medan jag står och hoppar, så att de skickas upp i luften.
 Men allt det roliga har ett slut och det blev dags att åka hem för kvällsmat.
Inte ens lite grann uppskattat av barnen vill jag lova.
//M-P

Inga kommentarer: