onsdag 21 juli 2010

Snabbvisit på Steningebadet.

Efter att barnen sovit middag och ätit mellanmål så packade vi ihop för att bege sig till Steningebadet.
Där skulle vi möta upp Thomas, Elin och Emma för att bada tillsammans.
Vi kom dit i stort sett samtidigt.
Idag var det än en gång ombytta roller om vem som skulle vara badkruka, så nu var det Sanna som inte alls ville vara i vattnet så det fick räcka med att vi alla doppade oss.

Sen gick jag upp med Sanna och William.
Det tog sedan inte lång tid innan även Thomas kom upp med Emma då hon började skallra tänder.
Dock ville Elin leka i vattnet en stund med sin pappa så jag såg efter de tre minsta medans Thomas hoppade i igen.
Alla tre visade sig vara väldigt nyfikna och undersökte allt de kunde komma åt.
Tillslut hittade de en jättespännande grop i sanden som de satte sig och noga undersökte alla tre.
Och ute i vattnet var Elin i fullfärd med att använda sin pappa som hopptorn:)Men sen var det hög tid för middag så det var bara att göra sig i ordning för hemfärd.
Trevligt var det hur som helst.

//M-P

1 kommentar:

Familjen Sundström sa...

Läntar mer och mer... men snart så är jag hemma igen. Hoppas bara att jag ahr ork nog att hålla mig vaken då jag väl kommer hem.
Så mycket abrnen har växt känns det som, Sanna min lilla tjej som åker själv i stora kanan :-)
Och så härligt ni har haft det vid stranden verkar det som.
puss och kram syns imorn!