torsdag 8 juli 2010

Hemma igen

Barnen sover, jag springer fram och tillbaka till tvättstugan och M-P meckar med en video, så ser det ut första kvällen hemma.
Skönt att vara hemma igen även om det har varit trevligt på lägret.
Största skillnaden med att ha familjen med på ett läger man jobbar på är att den där lilla "lediga" tiden man brukar få då och då för att "ladda batterierna" inte existerar.
Så fort man är "ledig" så umgås man ju med familjen fast man kanske istället borde göra annat som att bara vara och samla tankarna.
Men trots detta så är jag väldigt glad över att min familj var med, både för deras skull och för min egen.
Vet inte hur jag ska överleva nästa vecka då jag åker på konfirmationsläger i sju dagar from fredag.
Kommer till och med att befinna mig utomlands (Åland hör faktiskt inte till Sverige) så att ha med sig mobilt bredband för att hålla koll på bloggen för att veta vad de håller på med är inte att tänka på.
Här lite glada bilder på nöjda och busiga barn (jag råkade också fastna på en), som gjort att vi föräldrar fått mer aktivt prova på ett nytt yrke som medlare idag.
Få se när vi hinner med att skriva samt visa bilder från Familjelägret.
Har bara dryga femhundra bilder att gå igenom då jag far fotat med två kameror för att även dokumentera lägret o jobbets vägar.
Nä, dags att hämta den sista tvätten.
// Sargit

3 kommentarer:

Thomas sa...

Det lär bli ÄN mer bilder om ni räknar med alla de bilder VI tagit där familjen Sundström förekommer... ;)

Vi får helt enkelt se till att ha ett fotoutbyte under helgen! :)

farmor Anci sa...

Så kul....som jag har väntat på att få "höra" lite från er =)

mummu sa...

kiva saada tietää että olette jo kotona.olenkin ajatellut että koskahan te tulette.