fredag 1 januari 2010

Grattis på 1års dagen Sanna och William

Idag fyller våra små älsklingar hela 1år!
För precis ett år sedan satt jag vid soffan och åt frukost i godan ro medan min man sov tungt i vår säng.
Då anade jag inte vad dagen hade framför sig.
Tänkte återkomma till det och berätta om den dagen lite senare.
Nu ska jag sätta igång med kalas förberedelserna, dekorera tårta och blåsa ballonger m.m.
Men här bjuder jag på två rykande färska bilder på våra 1-åringar tagna strax före frukost idag.
Ska även vid tillfälle uppdatera om hur vårt nyårsfirande gick till.
Blev inte som tänkt men väldigt trevligt och mysigt i alla fall.

9 kommentarer:

ankan sa...

Grattis S och W på ettårsdagen!

mummu sa...

onnea murut

Malin och Sara sa...

Grattis på 1-årsdagen Sanna och William önskar Malin och Sara

Anonym sa...

Grattis på 1-årsdagen. Kramar Jane med familj

Nina sa...

onnittelut täältä koko sakilta:) pusut ja halit kummallekkin:)

Katja sa...

Grattis till William o Sanna på deras 1 årsdag!! Kramar Katja med barnen

TvillingTur sa...

Stort grattis på stooora dagen Sanna & William. Och även till mamman & pappan såklart. 1 år som föräldrar. Inte illa.

-tobias.

Familjen Beutler sa...

Återigen STORT GRATTIS! :-)

Carma sa...

Lite i efterskott...
Ett dubbelt grattis till Sanna och William på deras 1-årsdag! =)
Hoppas det blev en härlig dag!
Kram