fredag 15 januari 2010

Första arbetsveckan snart över

Hade trott att det skulle ta längre tid att komma in i allt igen på jobbet, men nu då veckan snart är över så känns det som om jag aldrig varit borta.
Nåja, inte riktigt så men nästan.
All den tid jag tyckte mig ha fram till all verksamhet sätter igång har på något magiskt sätt börjat krympa mer och mer.
Jobbar även söndag så imorgon ska jag försöka njuta extra mycket av att vara ledig.
M-P:s kommentar om veckan var att det har gått fort.
Men mer om veckan får han berätta om själv då han väl vill och har lust att blogga.
Idag åkte hela familjen till Täby centrum efter lunch.
Barnen fick återbekanta sig med "lekrutan" igen och hade hur roligt som helst i över en och en halv timma, medan jag själv var och shoppade lite med ett av presentkorten jag fått i julklapp.
Hittade faktiskt två par byxor till mig själv, men som vanligt så hamnade jag på barnklädes avdelningen på slutet och då fick Sanna och William några bodysar i lite större storlek som var på rea.
Har ingen inspiration alls att köpa kläder till mig själv, måste nog ha med mig någon som håller mig borta från barnavdelningen och håller min fokus på damavdelningen istället.
Några bilder från barnens lek tagna med mobilen då min man glömde kameran hemma.
Sanna trivdes som fisken i vattnet och kunde knappt vara still.
William hade somnat i bilen på vägen dit, vaknade inte alls då vi var på vårt möte (anledningen till besöket i Täby) eller då vi åt sen lunch.
Han fortsatte sova en bra stund medan Sanna lekte.
Trött liten kille.
Sanna kröp från ena sidan till den andra och var inte alls blyg inför de andra barnen, de flesta äldre än hon.
Hon hade energi för flera (hade säkert snott en del av min energi också)
William vaknade efter en stund och då anslöt han sig till de andra lekande barnen.
Sanna och William samsas om en hästkudde.
Kul att klättra och ramla ner från.
Bustjejen Sanna.

Inga kommentarer: