fredag 28 november 2014

Uppdatering

I tisdags var vi på Matlaget som vanligt, denna gång med hela familjen hela kvällen.
William roade sig med kameran, själv var jag för trött för att tänka på att ta några kort.
I Onsdags slutade jag något tidigare och så åkte vi hela familjen för att fira Helena som fyllde år i måndags. Blev både mellanmål och fika där innan det var dags att åka hem igen så att jag hann med min innebandy träning.
Grattis igen Helena!
På torsdag var det en väldigt tidig morgon för oss efter som jag började jobba redan 08.00. Efter lunch började jag känna mig dålig av förkylning och orkade precis med att jobba färdigt denna långa dag. Så när jag kom hem vid 20.30 så dröjde det inte länge innan jag kröp till kojs.
Fredag var jag inte så pigg så efter att ha konfererat med min kollega så bestämdes det att jag skulle stanna hemma idag och kurera mig. Och det verkade vara precis vad ja behövde för på eftermiddagen kände jag mig bättre och kunde jobba lite på kvällen. Jag har inte haft någon feber alls men väldigt snuvig och lite ont i halsen.
Men innan jobbet så fick jag lite egen tid med lilltrollet medan M-P åkte till simhallen med stortrollen. Janiina ville se på Mumintrollen och sa "ja gilla bala mumin".
Det var lite kort om veckan som varit.
// Sargit

Inga kommentarer: