måndag 24 november 2014

Tjej dag

Eftersom jag jobbade i lördags så var jag ledig idag. Nåja, nästan skulle göra en grej på kvällen i ett ar timmar men på dagen var jag ledig.
William ville inte vara ledig utan valde att gå på förskolan, det gjorde Sanna också till en början men väl där så ändrade hon sig och fick också följa med mig och Janiina.
Min plan var att hitta mobilfodral till min nya telefon i Barkarby men det lyckades jag inte med.
Men jag och mina tjejer hade en mysig dag ändå med kik i affärer och planerade lite för julen.
Sen ville de äta lunch på Ikea, mest för att få leka där en stund. Och hör och häpna men jag lyckades med att gå genom Ikea utan att köpa annat än vår lunch!
I lekmer affären så hittade Janiina något som hon fastnade för och återvände ofta till under vårat besök. Så vi för väl in den på hennes önskelista.
När jag kom hem från jobbet på kvällen så möttes var det visst tv-spels kväll hemma.
Sanna ville spela "hänga gubbe" med mig och då vi spelat en omgång så ville William också göra det så de bytte de plats.
En mysig dag och kväll blev det.
// Sargit

Inga kommentarer: