söndag 9 november 2014

Farsdag och pappa åter hemma

Idag, äntligen, kom min man hem igen!
Men innan han landade så hann vi göra lite nytta hemma, damma och dammsuga och lite småplock.
Skönt att ha det gjort så jag inte behöver tänka på det under kommande vecka.
Barnen blev väldigt glada åt att få återse sin pappa igen. Och så utbyttes det presenter då det ju också är farsdag idag.
På eftermiddagen åkte vi och överraskade min pappa med lite fika. Det slutade med en hel kväll där.
Jag och min pappa åkte iväg bara vi två en sväng för att besöka min farfars grav (ja och farmor s också då). Sen handlade vi och körde bilen genom biltvätten. Lite kvalitetstid med pappsen helt enkelt. 
 Hemma igen efter en pizza-, hamburgare-, kebabmiddag så hade William lite kvällsgympa.
Först gjorde han dessa rörelser en gång, då han började om så fotade jag,
Och en tredje gång så filmade jag. Tredje gången vart det inte riktigt lika intensiva rörelser som de två första men kul hade han. Och han var noga med att jag skulle tala om sen då jag la ut bilderna vad det var förnågot han gjorde.
Men jag tänkte att du får reda på det i filmen då han själv berättar det.

Kvällens avslutades med att jag och syrran såg på filmen "War horse".
// Sargit

Inga kommentarer: