tisdag 1 juli 2014

Garderobsrensning och mera simning

Idag hann jag med att gå igenom Janiinas garderob och få in Sanna och Williams urvuxna kläder in i den.
Blev en hel del som var urvuxet även i Janiinas garderob...
Jag hämtade barnen redan halv tolv och tur var väl det då de inte var samarbetsvilliga med att klä på sig.
Åsa, simskoleläraren, hämtade oss då jag ju var utan bil.
Jag slank in å jobbet lite kort i omgångar medan först William sen Sanna var på simlektionen.
Sen promenerade vi till Coop då lektionerna var klara för idag.
M-P hämtade oss där varefter jag gick och hämtade Janiina medan resten gick hem med matkassen.
Lite syskonmys i fåtöljen lyckades jag fånga på bild.
Jag var rätt trött, liksom barnen och maken, så jag gav upp rätt snabbt och gick till sängs tidigt.
Det märks att barnen inte riktigt återhämtat sig än från helgen då det blir väldigt lätt små tjafs och bråk samt så testas vårt tålamod väldigt mycket från och till.
// Sargit

Inga kommentarer: