torsdag 10 juli 2014

Tiden går fort i värmen

De senaste dagarna har bara försvunnit på något sätt. Bad, sol, jobb och lite annat har det hunnits med.
Maken är upptagen med grävandet och jag försöker få allt klart på jobbet innan jag åker till Taizé med ungdomarna.
Igår jobbade jag kväll och efter jobbet åkte jag till Gröna lund för att dansa, jättekul var det men varmt!
Idag blev det ett besök till farbror doktorn för mig med, för tidigt att säga om jag fått halsfluss men det är mest troligt på väg då jag hade feber i natt och ont i halsen idag, så jag fick lite "piller" utskrivet i förebyggande syfte eftersom jag ska utomlands. Slipper söka upp vård där när/ifall det bryter ut...
Få se om jag hinner uppdatera ikväll eller imorgon, annars får vi se det som att bloggen har tagit semester ett par veckor, hihii.
Hoppas ni njuter av sommaren nu då den äntligen har kommit.
// Sargit

Inga kommentarer: