söndag 6 juli 2014

Lekdate på Midgårdsbadet och Sätuna parken

Idag hade vi en lekdate med familjen Rydergren.
Jag åkte till Midgårdsbadet med barnen där jag mötte upp dem, maken fick stanna hemma och jobba med altanen.
Tur nog att jag fick bra hjälp av Mia och Magnus vid badet, Sanna och William ville nämligen inte stanna vid den lilla grunda poolen. Jag slapp som tur var att blöta ner mig mer än på benen...
Efteråt åkte vi till Sätuna parken för lite lek och därifrån gick vi och köpte glass innan vi lekte en kort stund till i parken.
En härlig eftermiddag hade vi som vi gärna gör om!
På kvällen var det dags för barnen att bada och tvätta av sig, så fort Janiina hörde det så försvann hon snabbt. Efter ett tag hittade jag henne gömd under sin säng!
Hon bara log mot mig då jag hittade henne. Hon har börjat tycka mycket om att leka kurragömma.
// Sargit

Inga kommentarer: