onsdag 23 juli 2014

Semester!

Idag jobbade jag sista dagen och nu har jag kunnat ansluta mig till resten av familjen som haft semester sen i helgen. Egentligen börjar min semester först nästa vecka men jag har en del komp att ta ut...
Idag blev vår altan på baksidan färdig!
Maken har slitit rejält sista tiden för att få den klar.
Återkommer med bilder vid tillfälle.
Jag har fortsatt med pausen från datorn sen jag kom hem, har helt enkelt inte orkat starta den efter nattningen och igår kväll ägnade jag åt lite snabb röjning/städning då det var lite kaosartat här hemma efter min frånvaro. Men idag då jag kom hem så såg det likadant ut som innan jag städade, nästan i alla fall *suck*.
Så nu strejkar jag och tar tag i det i helgen kanske...
Får väl hitta på något att göra hemifrån så jag slipper se eländet...
Nu ska jag fortsätta sova, jag råkade visst somna under kvällens nattning.
// Sargit

Inga kommentarer: