fredag 28 juni 2013

Mamma på vift

Idag var min sista semesterdag för denna omgång.
Jag lyckades få en tid hos min frisör Evelina till idag, Sanna och William ville följa med så då tog vi en liten utflykt med lunch på grillen och glass hos vaari efteråt.
Så här glad var Sanna efter att vi bokat in en tid åt henne också.
 Senare hemma ville barnen bada, även Alex kom och badade.
Men fast vattnet var varmare så ville William efter ett tag sola sig hellre.
 Då timman närmade sig middag så åkte jag iväg till Lina som var gräsänka.
Vi hade hela huset, och kvällen, för oss själva.
Vi började med att tillaga och äta Bruschetta till middag. Maten intog vi ute men efterrätten inne.
 Resten av kvällen/halva natten var vi sedan på Krogen lite till där Dimitri Keiski, Leif Isberg och Tony Palm bland annat underhöll med en jam-kväll där de som ville fick ansluta sig till dem på scenen.
 Vi hade en trevlig men lång kväll lyssnandes på bra musik.
Det enda som förmörkade min kväll var min förkylning som inte verkar vilja ge med sig...
Mår bra annars förutom nästäppan/snuvan och lite torrhosta emellanåt.
Tack för en härlig kväll Lina!
// Sargit

Inga kommentarer: