lördag 29 juni 2013

Bröllopsdag för våra vänner

Vi kom iväg i väldigt bra tid och hann till och med äta lite risifrutti i vapenhuset innan klockorna började ringa in för bröllop.
Barnen sköte sig bra i kyrkan russinaskarna hjälpte till. Sen började de bli lite rastlösa, tur att bröllop inte är så långa.
Här några bilder i väntan på brudparet.
 Barnen fick springa av sig efter allt stilla sittande.
 Det vackra brudparet Johnny och Mette!
 Mottagningen hade de hemma hos sig. Janiina sov sig igenom nästan hela festen.
Sanna blev lite gosig med pappsen i väntan på att brudparet skulle anlända.
 Vi var tyvärr tvungna att avvika direkt efter bröllopstårtan serverats då jag skulle skjutsa min mamma till hamnen. Jag släppte av familjen hos vaari först då min moster från Skåne var på kort visit.
Tack till Johnny och Mette för att vi fick vara med och dela er stora dag!
Jag hann precis tillbaka innan min moster Marita, Julle och deras goda vänner skulle fortsätta sin färd.
Så trevligt att få träffa dem, det blir alldeles för sällan.
 William ville inte bli fotograferad idag, men precis innan de skulle klä av sig så fick jag tillstånd att ta ett kort på dem i finkläderna. Då hade kavajen hans åkt av sen länge men stiliga är de.
// Sargit

1 kommentar:

farmor Anci sa...

Vilka underbart fina barn!!!!