torsdag 9 september 2010

Pussregn

Idag då jag kom hem från jobbet så fick jag ovanligt många pussar av både Sanna och William, fler från William men även Sanna var generös idag.
Sen frågade jag Sanna om William kunde få en puss.
Blev lite förvånad då hon böjde sig ner och pussade honom rätt på munnen och att William dessutom var med på noterna.
Sedan fortsatte pusskalaset flera gånger om.
En stund senare lyckades M-P fånga ett av dessa söta gulliga pussar.
Våra små älskade troll!
Efter pussarna så log och skrattade de åt varandra.
Men då jag frågade om mamma kunde få en puss så fick jag till svar "Eischh".
// Sargit

3 kommentarer:

farmor Anci sa...

Vilka underbara gosegrisar!!!

ankan sa...

Hihi så gulliga. Mina vill ibland inte pussas när man ber om pussar så vi lurar dem genom att jag säger "Får pappa en puss?" - då får han det, och så tvärtom.

Moster Tina sa...

Sötnosarna... Moster längtar efter er!