lördag 18 september 2010

Mamma på dans

Nyss hemkommen från en danskväll på Nackswinget!
Oj, vad kul det var!
Har inte dansat så på flera år, insåg först ikväll hur mycket jag saknat buggen, måste se till att komma iväg lite oftare än en gång på tre-fyra år.
Det enda jag ångrar är att jag inte hade ombyte med mig då jag svettades som en gris (undrar varför man säger så för grisar svettas väl inte).
Det var inte planerat för mig att åka iväg ikväll, blev lite impulsivt då en gammal vän sms:ade och frågade om jag ville haka på.
Efter lite funderande och konfererande med min make så tackade jag ja, några timmar innan dansen skulle börja.
Blev lite stressigt att hinna dit då vi för tillfället befann oss i Kista galleria hela familjen för att "fönster shoppa" lite vinterskor och annat till barnen.
Tror vi vet vilka det blir sen om vi inte hittar några andra till bättre pris.
Att barnskor kan vara så dyra!
Medan jag var och dansade så var resten av min familj hos Bergmans för middag och umgänge.
Barnen lekte "så in i norden" (min makes ord) så de var helt slut då de kom hem.
Sanna hade protesterat lite vid läggningen men det är ju inget ovanligt.
Men nu sover de sött mina små troll.
Ska själv ta en välbehöverlig dusch innan jag själv kryper till kojs, ska ju upp och jobba imorn bitti.
Lär lida rejält av träningsvärk i bena imorn misstänker jag...


Hittade en bild från då vi var på väg till bilen på förmiddagen.
Sanna har tagit på sig mössan själv och envisades att hon skulle ha ryggsäcken med.
// Sargit

2 kommentarer:

Princess sa...

Ni får kika på intersport oxå du vet att ni har rabatt i min butik. Men eftersom det är första vintern för er att köpa sånt kan jag meddela att skorna och overaller (det har ni redan tror jag) tar slut väldigt fort.

Familjen Sundström sa...

princess: jepp, vi var in där o. Hittade inget just nu, de hade inte inne baddräkten du pratade om heller. overaller har vi redan hittade på tradera :-)
// Sargit