torsdag 22 oktober 2009

Middags gäster

Idag kom Sannas gudfar, min mans bästa vän, Johan på middag med sin son Elliot.
Elliot var glad som vanligt hela tiden och hade inga problem med att stanna kvar med mig då Johan skulle iväg en sväng.
Det är vid sådanna tillfällen, då vänners barn hälsar på, som man inser hur fort tiden har gått och hur gammal jag börjar bli.
Han är inte längre en liten bäbis utan nu är han ju snart 4år lilla Elliot!
Här leker Elliot och William i bollhavet.
William trivdes bra bland bollarna.
Han prövade att dyka också, men det var lite skrämmande då han inte kunde komma upp så mamma fick hjälpa till.
Sanna har börjat med en ny hobby...
Tugga på vardagsrumsbordet!
Jo hon får faktiskt mat hemma även om de inte ser så ut då hon äter trä...
Sanna lyckades övertala pappa att vara med henne i bollhavet.
Hon är fortfarande väldigt skeptisk mot att vara där.
Jag började med middagen medan herrarna matade Sanna och William.
Elliot är ju en stor kille nu så han hjälpte till att skära gurkan.
Direkt efter maten var jag tvungen att rusa iväg till dansen, så disken och undan plockningen lämnade jag åt min man och våra gäster.

Inga kommentarer: