lördag 27 september 2014

Snart loppis

Varit mycket nu, som det är under veckorna.
Igår hade barnens förskola stängt så de fick vara hemma med mig, mer om vår dag senare.
Idag, förutom att barnen carit på kalas, så har jag förberett inför morgondagen då jag ska stå på loppis och sälja barnens urvuxna kläder m.m.
Hoppas på att bli av med en del så jag slipper släpa tillbaka dem till förrådet ;-)
Jag hann med att rensa lite ogräs också och skörda de sista morötterna.
Maken har varit förkyld under veckan och han var vänlig nog att dela med sig av den så nu börjar jag känna av att snart så bryter det nog ut. Håller tummarna att det inte sker förrän om några dagar då jag inte har tid att vara sjuk just nu. Därför så tänker jag faktiskt låta bloggen vila ett tag till och gå och lägga mig tidigt ikväll.
Hoppas på att jag orkar blogga ikapp imorn kväll istället...
// Sargit

Inga kommentarer: