fredag 13 juni 2014

Grattis mummu!

Ikväll åkte vi till min mamma då hon bjudit över oss på grillning och tårta då hon fyller år.
Barnen busade på efter ett tag speciellt Janiina var på bushumör.
 Far och son mitt i buset,
 och myset. Älskar denna bild!
Min mamma och Sanna.
 Efter god mat och tårta var det dags att åka hem och lägga barnen, det var bara det att stortrollen inte ville hem utan blev kvar hos min mamma!
Janiina somnade i mina armar ikväll. Det har inte hänt på lääänge!
Så mysigt det är med ett sovande barn i famnen.
// Sargit
p.s.
dagens roliga:
Då jag imorse försöker väcka Janiina som kommit till vår säng under natten utbyts följande:
Jag: nu ska vi gå och väcka S och W och sen äta frukost.
J: nää, mera sova.

Inte svårt att klura ut vem hon brås på, hihiii...

Inga kommentarer: