söndag 19 januari 2014

Lugn söndag

Idag tillbringades tiden med att lata oss i soffan, jag och Sanna skottade snö på fram sidan samt trappan och till på kvällen så promenerade jag iväg med tjejerna i pulkan till våra vänner Fayeza och Hasnain som bjudit oss på middag.
William kände sig inte riktigt pigg och har varit ovanligt lugn hela dagen så M-P stannade hemma med honom.
Vi hade en väldigt trevlig kväll med god mat och så hann vi vuxna umgås medan barnen härjade runt i leken.
Snart får de tillökning i familjen så detta kan ha varit sista gången jag såg den stora magen, hihii.
Ser så fram emot att få hålla ett litet knytte i famnen igen sen.
Våra är ju så stora nu så dem orkar jag inte bära runt på längre.
Jag har fastnat för en ny serie på netflix, ja den är ju ny för mig i alla fall.
Efter att flera nämnt att den är bra så tänkte jag ge den en chans och nu är jag helt fast i den. Ett avsnitt per kväll av "Vampier diaries" räcker inte utan jag måste se minst tre!
Inte så bra då jag kommer i säng väldigt sent då...
// Sargit

Inga kommentarer: