onsdag 22 januari 2014

Innebandy

Då jag kom hem från jobbet så hade vi gäster hemma, Leia med mamma Paula och lillasyster Alice var på besök.
Barnen verkade trivas väldigt bra ihop och de hade fåt fika lite banankaka precis innan jag kom hem.
Ikväll var det äntligen dags för lite innebandy. Så direkt efter jag slängt i mig maten så fick jag rusa iväg till min träning.
Mot slutet av min träning dök familjen upp och barnen satt snällt och tittade på.
Sen vinkade vi hejdå till pappsen som började med sin träning, barnen kikade lite på hans spel från dörröppningen innan vi gick till bilen.


Väl hemma så läste vi saga i soffan innan de fick krypa till kojs, M-P hade redan fått på dem pyjamas och borstat deras tänder innan de åkte så det var en väldigt lätt läggning.
Jag la mig ner bredvid Janiina och jag tror att vi somnade ungefär samtidigt allihop. Snabbt gick det i alla fall.
Jag vaknade då maken kom hem från sin träning.
Då var jag rätt utvilad så det blev några avsnitt "vampire diaries".
// Sargit

Inga kommentarer: