måndag 15 oktober 2012

Ingen lust...

att blogga utan bilder.
Min telefon vill inte koppla upp sig med min dator vilket gör att jag inte kan tömma alla dessa bilder jag tagit sen snart en vecka tillbaka *suck*
Men vi mår bra även om vi haft fullt upp med att påbörja att få ordning på Janiinas rum samt så har vi skördat vårt äppelträd. Fyra ikea kassar med äpplen blev det!
Så nu ska det skalas och klyftas för att frysas in och göras mos, paj och saft.
Ska jobba rätt mycket den kommande veckan också bland annat ska jag vara borta en hel natt från Janiina för första gången nästa helg då jag har konfirmand övernattning. Undrar hur det kommer gå om jag får någon blund i ögonen, vet ju att maken kommer klara det galant men frågan är om jag gör det, hihii.
Jag återkommer så fort jag får tömt bilderna. Tycker inte om att blogga utan bilder...
// Sargit

Inga kommentarer: