måndag 30 januari 2012

Min underbare make!

Idag på eftermiddagen blev jag ensam hemma med Janiina då make och svärmor tog med sig Sanna och William och åkte till affärer.
Jag och Janiina sov gott i över en timma sen hann jag med lite mellanmål (stor glass skål med kolasås och marränger) innan lilltrollet vaknade för mat.
M-P, min underbare make, hade med sig en present till mig då de kom hem: en ny USB-sladd till min telefon! Yeah!!! Tack älskling!
Säkert kommer den gamla sladden fram nu då vi inte letar efter den längre, men då har vi två...
Så nu har jag äntligen fått över alla bilder sen Janiina föddes över till datorn.
Men vad många bilder det är!
Tar ett tag att gå igenom dem så tålamod tålamod, snart nog får ni en uppdatering med bilder från den senaste veckan.
Ska sätta igång med det alldeles strax, ska bara ge lillskrutt lite mat först.
// Sargit

Inga kommentarer: