tisdag 15 november 2011

Så där ja, ikapp bloggat.

Nu har jag äntligen haft tid och ork att blogga ikapp.
Som du ser har jag haft lite fullt upp och då jag kommit hem sena kvällar så har jag prioriterat bort bloggen en aning.
Men det går framåt nu förutom att jag är pigg och på benen igen efter magsjukan så har M-P fått upp hyllorna/skåpen i vardagsrummet.
Ikväll kan vi nog tömma lite kartonger också men först ska dörrarna på plats.
Sakta men säkert börjar saker hitta sin plats i huset, men det är en hel del kvar att göra.
Få se om jag orkar göra någon nytta i eftermiddag, eller om jag passar på att vila efter att jag fixat undan tvätt och disk.
Angående tvätten, igår då jag skulle hänga upp tvätten på tork fick jag hjälp av Sanna.
Hon var jätteduktig och hängde upp flera plagg helt själv, från att hämta dem från maskinen till att få dem på tork på ställningen. Behövde inte hjälpa henne alls.
Nu är våra små troll stora!
Nä, dags för lunch nu. Skönt att ha fått tillbaka aptiten...
// Sargit

Inga kommentarer: