torsdag 3 november 2011

Åter på förskolan

Första dagen tillbaka till förskolan fick barnen gå både dit och hem då vagnen befann sig i bilen.
De var lyckliga och förväntansfulla av att få komma iväg, men hem var en annan sak.
Själv begav jag mig till första sjukgymnastik besöket.
Fick lite övningar jag skulle göra varje dag (har tyvärr slarvat med dem...).
Då jag ändå var i Upplands-Väsby så passade jag på att strosa runt lite på Väsby centrum, skönt med egen tid en stund även fast det mesta jag handlade var till huset.
När jag hämtade hem barnen så stannade vi på två lekplatser längst vägen, den första blev en liten omväg dock.
Väl på den stora lekplatsen nära oss så var det karusellen som lockade mest.
 Även jag skulle åka tyckte barnen och gav mig fart...
Men då vi skulle bege oss hemåt då det började mörkna och klockan närmade sig middag, så blev det skrik och protester från Williams sida.
Han ville leka mera!
Dåliga humöret fortsatte en bra stund då vi kommit hem också...
// Sargit

Inga kommentarer: