tisdag 29 november 2011

Konsert för mamma

Har inte så mycket att berätta om just nu så passar på att bjuda på en kort filmklipp på mina små troll som hade konsert för mig i söndags.
De hade hållt på länge innan jag kom mig för att filma...

Bra fantasi har de iallafall då de ratade M-P:s guitarhero gitarr för den "gitarr" som de hellre ville använda.
Hoppas att de blir glada för julklapparna jag vet att de kommer få från sin moster...
// Sargit
p.s.
Ifall det är någon tvillingförälder som läser detta, så kan jag tipsa om att vi ska ha en tvillingträff (för tvilling-trilling familjer med barn under skolåldern) nu på lördag (3dec) i Märsta kyrka mellan 15.00-17.00.
Är du/ni intresserade av att komma så anmäl er senast torsdag till mig på: sargit.sundstrom@svenskakyrkan.se

Inga kommentarer: