söndag 27 november 2011

Irriterad...

Hade tänkt blogga om idag men jag hittar inte sladden till min telefon som jag behöver för att kunna föra över bilderna från idag.
Gravid hormonerna börjar väl ta över då jag känner mig irriterad även på grund av andra saker...
Nåja, får väl blogga ikapp imorn kväll istället, men vad ska jag nu hitta på medan jag väntar på att sängkläderna ska bli torra i torktumlarn?
Kan ju inte låta dem ligga kvar till imorn kväll för då blir de så äckligt skrynkliga och jag hatar att stryka över alla andra hushållssysslor...
Nåja, får väl sträcka ut min värkande rygg och ströglo på tv fast det inte kommer något intressant.
Hoppas bara att jag inte somnar vilket det är hög risk för då jag är helt slut i både kropp och knopp...
Nya tag imorgon...
// Sargit

Inga kommentarer: