söndag 28 juni 2009

Poolparty 2

På söndag åkte vi ut till Lilla Ullentuna igen, denna gången fick även jag modet att doppa mig fast det var jättekallt vatten 27grader! Det ska vara minst 35grader tycker jag för att vara nöjd hihihii...
Men då man väl kom i var det skönt i alla fall.
På eftermiddagen kunde inte barnen hålla sig vakna längre så de fick sova i vardagsrummet där det var iaf lite svalare . Då jag försökte få William att sova så höll jag själv på att somna där jag låg, tror jag tog en powernapp men är inte säker. Men barnen sov gott den lilla stund de sov.
Stinas syster och hennes två barn kom och hälsade på.
Lukas blev storm förtjust i Sanna och hon fick ta emot många pussar och kramar av honom, vilket hon inte verkade misstycka.
Men sen började orken ta ut sin rätt efter en hel dag i solen så vi packade ihop oss och gav oss av hemåt och tog vägen förbi en pizzeria, men då vi inte hade vagnen med oss vet jag inte vad vi tänkte på då vi tog det beslutet. Blev en hel del balanserande och micklande då vi skulle få med barnen, skötväskan, väskan med badkläderna och pizzorna! Men vi lyckades utan att tappa något.

Inga kommentarer: