måndag 22 december 2014

Magsjuka in the house

Varför det inte blivit så mycket uppdatering på sistone beror på att vi fått besök av magsjuka i huset.
I veckan var det dags för Janiina som gjorde som Sanna tidigare, kräktes två gånger på natten och sen var det bra. I fredags var alla tillbaka i förskolan men då blev jag sjuk. Slapp kräkas dock men fick feber och mådde illa.
I lördags fick Janiina diarré och  på söndag blev M-P drabbad av magsjuka.
Han blev dock värst drabbad och är helt sänkt nu efter att ha kräkts lungorna ur sig och har feberfrossa stackarn.
Så som du förstår så har det inte riktigt orkats med någon data tid.
Vi har hunnit med en hel del trots sjukdomarna och innan dem och jag hoppas verkligen att jag hinner uppdatera innan året är slut.
Nu ska jag bädda ner mig i soffan så att sjukligen får rå om sovrummet själv.
Till sällskap har jag fått minstingen som vaknade vid midnatt...
// Sargit

Inga kommentarer: