torsdag 4 juli 2013

bihåleinflamation

Jag var till slut hos farbror doktorn igår, efter att jag sen i tisdags kväll börjat få riktigt ont i bihålorna.
Smärtan spred sig även till bakhuvet. Bihåleinflamation blev domen och jag fick med mig lite meduciner hem. Sen sov jag över lunchen och två timmar till innan jag gick på ett möte på jobbet. Nästa vecka har vi en veckas sommarläger för familjer och jag har inte tid att vara sjuk nu *suck*. Har hamnat väldigt efter i förberedelserna...
Ska se om jag orkar uppdatera ikapp lite ikväll, jag har helt enkelt inte haft ork att ens starta datorn...
Idag vaknade jag med huvudvärk och har vänt och vridit mig i över en timme innan jag till slut klev upp och tog en tablett. Nu inväntar jag dess verkan så att jag kan somna om ett tag till.
// Sargit

Inga kommentarer: