måndag 7 mars 2011

Skön måndag

Härligt att mötas av en stor kram då man kommer hem från jobbet.
Sanna sprang emot mig glatt leende och krama mig, sen gick hon tillbaka till vardagsrummet där små trollen såg på pixar kortfilmer.
William hade bara tid med ett stort leende till sin mor.
Men då jag värmde middag till mig så fick jag inte äta den ifred, barnen ville också ha fast jag vet från en säker källa att de ätit bra idag.
Båda somnade väldigt fort, redan halv åtta var barnen i drömmarnas värld och vi vuxna visste knappt vad vi skulle ta oss till.
Jag hann till och med se hela "fam. Annorlunda" utan att behöva se reprisen nu vid midnatt.
Istället såg jag på svt play "The big C" som jag missade i lördags. Bra serie måste jag säga.
Har hunnit uppdatera lite från helgen nu ikväll, så rulla neråt får du läsa om vad vi hittat på.
Nu dags att sova.
// Sargit

Inga kommentarer: