måndag 24 augusti 2009

Släktträff - nästan

Idag så åkte vi till min mamma för att äta lunch.
Där var även min mormor och mina båda mostrar Elina och Margit samt Elinas man Svante.
Det var första gången Margit kom och hälsade på i Märsta som jag kan minnas, hon bor i Sundsvall.
Det var jättekul att få träffa dem alla igen då det inte blir så ofta.
Måste skärpa till oss lite då det faktiskt inte är så långt till Enköping och Västerås från Märsta.
William återbekantar sig med gammelmormor.
Mormor har en rolig låda med en massa leksaker som barnen kan leka med.
Sanna kunde inte riktigt bestämma sig för vilken som var roligast, dockan eller bollen.

William hade som du ser inga problem med det...Som vanligt var det god mat och bakelser.
Och som vanligt blev det mat över, som M-P sedan fick hämta när han var på väg hemåt då jag inte skulle hem på en gång.
Det blev vår tv-middag då barnen somnat och jag slapp laga mat! Jippii!

Inga kommentarer: