onsdag 1 juli 2009

Sex månader redan!

För sex månader sedan, den 1 januari kl. 19.41 och 19.42 kom våra små älsklingar till världen på Danderyds sjukhus.
För sex månader sedan togs denna bild kl. 00.22, då jag fick hålla båda våra barn i famnen för första gången. För lite mindre än sex månader sedan (någon dag mindre) togs denna bild med en stolt far hållandes sina dyrgripar.
För över sex timmar sedan (rättare sagt 12timmar sedan) togs denna bild med en stolt far med sina underbart fina barn (inte alls partisk).
Så här söt och fin var Sanna idag. Och så här söt och snygg var William.
Dagen till ära så kom farfar och Linnea på fika.
Här spanar William in farfar.
Vi åt hallonpaj igen (gott ju) med marsansås, eller som ni ser på min tallrik marsansås med liten bit hallonpaj.Kan knappt förstå vart tiden tagit vägen...
Snart börjar de skolan, presenterar sin pojkvän/flickvän, tar studenten, flyttar hemifrån o... nåja en sak i sänder.
Nu ska vi passa på att njuta riktigt ordentligt och pussa och krama dem så ofta vi kan och säga: Jag älskar dig/Minä rakastan sinua.
För jag vet att det kommer en tid då de säger ifrån med att "sluta, det är pinsamt ju morsan!"

2 kommentarer:

Sofia sa...

Goungar =) Dom e sååå söta! Allting går så fort, jag tycker att de lär sig nya saker varje dag, man hinner inte riktigt med =)

patricia sa...

Grattis till småungarnas 6-månaders dag...aningens sent eftersom dom e 7 månader nu men iaf.!! Ni ser ut att ha haft en underbar sommar e så glad att jag hittade er blogg! :) Ska ni fortsätta me babysimmet till hösten? Det ska vi iaf. Hoppas vi ses, om inte på simmet så kanske på öppna förskolan eller nåt!! Kram på er// Patricia å familjen