torsdag 30 juli 2009

Hemma igen

Nu är vi hemma från familjelägret.
Haft det rätt så bra. kommer att berätta mer imorn och visa bilder.
Jag lyckades så klart stuka foten sista dagen, som man säger; har man inte nog att göra så fixar man det själv!
Jag fick hjälp av Susanne, som jobbade på lägret, med att få hem bilen och oss till Märsta så jag kunde vila foten.
Foten kändes rätt bra då vi kom till märsta så jag sa att hon kunde köra hem till sig så kunde jag köra därifrån, hon bor nära station.
Men då jag kom hem så började foten värka igen, blir nog viloläge ett tag nu för foten.
Tur att M-P var klar på jobbet och kom hem en minut efter mig så att han kunde hjälpa till att få in allt från bilen.
Men barnen verkar vara glad att vara hemma och somnade lätt i sina egna sängar, hoppas de sover länge imorn!
Mer får ni läsa om imorn någon gång...
Nu ska jag umgås med min man en stund innan han ska sova.

Inga kommentarer: