söndag 26 juli 2009

Bortrest

Imorgon åker jag och barnen iväg på ett familjeläger som annordnas av Märsta pastorat.
Det roliga är att det var jag som startade familjelägret för några år sedan som ett projekt.
Det ingick som en del i min utbildning till församlingspedagog.
Och nu är det fjärde året det annordnas.
Själv har jag bara varit med och jobbat tidigare, men nu ska jag alltså vara deltagare.
Ska bli kul att uppleva lägret ur det perspektivet.
Mer om våra äventyr där berättar jag om då vi kommer hem, så nu får ni vänta i fyra-fem dagar på nästa inlägg.
Om nu inte min man mot förmodan passar på och skriver något, vilket jag tvivlar på...
Ska även bli en ny erfarenhet att vara hemifrån själv med barnen i tre nätter.
Har bara varit själv med barnen i två nätter sen förr, men då var vi här hemma och det är helt annat än borta.
Och hur ska min man överleva utan sin älskade familj återstår att se, vet att jag och barnen kommer att sakna honom enormt mycket iaf.
Kanske vi har tur och får besök av honom en av kvällarna, vem vet...

1 kommentar:

Nina sa...

Hoppas du trivs bra där:) och barnen klarar sig utan pappa..och pappa klarar sig utan dig och barnen:) jag väntar här redan dina nyheterna:)