tisdag 31 mars 2015

Tillökning i familjen!

Säg hej till trollunge nr 4!
I slutet på augusti beräknas vår dotter att födas.
Jag har helt enkelt inte hunnit med att sitta vid datorn på sistone, men kände att detta tillkännagivande måste jag ju bara göra nu då jag gjort det officiellt på facebook till och med i lördags.
Jag mår bra förutom denna hemska trötthet som inte har lättat än, var likadant med både tvillingarna och med lilltroll nr 3. Men jag är en av de glada som slipper allt vad illamående heter i alla fall vilket jag är glad för.
Största problemet vi hade att lösa var ju det här med bil. Så till slut har vi bestämt oss och nu väntar vi på att den ska anlända, förhoppningsvis före bäbisens ankomst.
// Sargit

2 kommentarer:

Michelle sa...

Grattis till er gud vad roligt :) kram

Familjen Sundström sa...

Tack :-)
// sargit