tisdag 29 april 2014

Matlaget

Vår Hibiskus blommar igen, den är så fin!
Idag hämtade jag barnen från förskolan med bilen då vi skulle iväg nästan på en gång, det var ju dags för matlaget igen och denna gång var det på familjecentret.
Vi var inte så många där ikväll men mysigt var det.
William hittade de mjuka stora klossarna och ville bygga med mig, då bygget var klart ville han att jag skulle ta kort på den och honom.
Sen raserades den och då byggde Sanna och William en till och detta blev resultatet, med båda barnen som ville att jag skulle fota dem. Vart Sanna har snappat upp poserandet har jag ingen aning om...
 Sen ville Sanna ta kort och jag skulle vara med,
och självklart ville William också ta kort på mig och Sanna.
Trevlig kväll som sagt.
Då jag gick igenom bilderna så visade det sig att barnen visst lekt med kameran själva och tagit en del konstiga bilder. Lär inte vara sista gången...
// Sargit

Inga kommentarer: