tisdag 8 juni 2010

Utflykt till Väsby.

Idag tog jag och barnen bilen till mitt jobb i Upplands Väsby, då jag hade lite papper som skulle skrivas under.
Där var allting sig likt mer eller mindre.
Passade även på att fika lite med de kolleger som fanns på plats.
Barnen kände sig först lite missnöjda med situationen men när den första blygheten lagt sig så var de helt plötsligt överallt i fikarummet och undersökte vad de nu fick händerna på.
När vi sen skulle åka och jag satt barnen i bilen så började de leka nån sorts klapplek.
Jag lyckades iallafall filma en liten snutt av det.

//M-P

4 kommentarer:

Lina sa...

Åh, vad roligt att ha en tvilling!

ankan sa...

haha, men gud vad gulliga! Noterar att ni har bägge bilstolarna bak i bilen, stämmer det? Hur håller ni de nöjda när ni åker längre sträckor? Eller får en vuxen plats bak också?

Familjen Sundström sa...

Ankan: De brukar vara nöjda för det mesta men jag och min man får plats precis mellan stolarna (än så länge), där får vi tillbringa en del tid då vi åker tex till Umeå ;-)
Man känner sig inte särskilt smidig då man klättrar över från framsätet dit bak mitt på e4:an om jag säger så...
vi tänkte testa hur det blir att ha den ena stolen fram men då måste vi klura ut hur man stänger av air bagen :-) men det ska tydligen inte vara så svårt så bara vi får tummen ur någon gång :-)
// Sargit

Vikkan sa...

Sötisar! Mycket härma brorsan eller syrran. Det är ju det som är så roligt med en tvilling. De har alltid sällskap i vått och torrt, bråk som i fred.