tisdag 15 juni 2010

Ny design och en tävling!

Lekte lite med bloggen då jag fick ta över datorn efter grabbarnas spelkväll.
Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker om den.
Tänkte själv välja en grön nyans först, då ni som känner mig vet att det är min favoritfärg, men M-P tyckte om denna färgsättning och den är ju rätt okej den med då jag även gillar "jordnära"färger.

Lovade ju tidigare att anordna en tävling då besöksstatistiken kom upp i 3000.
Det var ju ett tag sedan men kunde inte komma på något förrän nu.
Så här i semestertider för många så vad vore mer passande än att utlysa en tävlan om:
Bästa semesterminnet (hittills).

Tävlan går till så att av alla berättelser så lottar jag ut en vinnare genom dragning och dennes berättelse kommer att publiceras här på vår blogg.
Vinsten är ett tenntråds-armband made by mig själv.
Nedan en bild på en jag gjorde för något år sedan och som jag har fastnat för som vardagssmycke.
Vill du vara med och tävla så skriv in ditt bästa semesterminne under kommentarer eller maila mig den på: sargit@home.se.
Glöm inte skriva in hur bred handled du har (eller den du önskar ge den till) så att jag vet hur långt armbandet ska göras samt önskemål om färg på lädret (svart, brunt, mossgrönt, turkost eller vitt) och önskemål om den färgade tråden som på bilden ovan är röd.
Kan inte lova att det blir just den färg på tråd du önskar då jag inte vet om jag har tillräckligt av det hemma som just du skulle vilja ha, men läder har jag i de färger jag nämnde ovan.
Glöm inte att skriva din e-post adress så jag kan nå dig om det är du som vinner (mailar du så får jag ju den automatiskt).
Tävlingen pågår fram till midsommardagen och vinnaren tillkännages kort därefter.
Armbandet skickas med posten (eller levereras personligen beroende på avstånd) så fort den är klar.
Lycka till!
// Sargit

3 kommentarer:

farmor Anci sa...

hmmm....du vet ... när jag fyller år nästa gång....blink,blink=)

Thomas sa...

Jag gillar åxå nya färgen och designen är ganska trevlig den med! :)

Jägar Princess sa...

Jag beställer en sån direkt! Lägg det på minnet. Nästa gång jag e uppe så väljer jag färgerna :) Thänx sis.