måndag 24 maj 2010

Oj. Redan dags?

Efter att barnen fått kvällsmat så satt vi och lekte med legobitar, men efter en stund så ledsnade Sanna och gick ut i vardagsrummet.
Jag följde efter medans William satt kvar och lekte.
När jag gick satt han mest och tryckte ihop några bita på måfå.
Men när han suttit tyst en bra stund gick jag in för att kolla hur det gick.
Måste erkänna att jag blev helt paff.
Jag kan verkligen inte erinra mig om att det skulle funnits några bitar redan ihopsatt liggandes på golvet, samtidigt som jag inte kan se hur han helt plötsligt skulle lyckats bygga ihop så många klossar bara sådär.
Men nöjd var han ända tills han inte lyckades få ihop fler bitar.
Varvid han i ren frustration rev isär alla klossar och kastade dem så hårt han förmådde.
Han verkligen älskar att bygga med saker men tålamodet verkar inte vara det bästa.
Ytterligare en egenskap han ärvt från min sida skulle jag tro:)

//M-P

Inga kommentarer: