lördag 13 mars 2010

Lång dag på jobbet

Nyligen hemkommen från jobbet.
Hann se de sista fyra bidragen i melodifestilvalen i alla fall.
Nu är det resten av showen kvar med röstning m.m. att se på.
Medan jag haft "stilla dag" på jobbet, en så kallad retreatdag för församlingsbor, så har barnen fått vara hos morfar och Helena idag.
M-P har varit flytthjälp åt våra vänner Beutlers.
Tyvärr vet jag inte så mycket om hur deras dag har varit, fick bara höra att barnen har haft roligt och varit snälla hela dagen.
De hade tydligen sovit en och en halv timma på dagen!
Känns konstig att inte ha umgåtts med barnen alls idag, mer än tio minuter på morgonen innan jag fick rusa iväg till jobbet något sen som vanligt...
Nu sover de båda två och de är sååååå söta att titta på.
Ska göra lite förberedelser inför morgondagen på jobbet som jag inte hann med på kontoret, då jag inte ville missa mer av melodifestivalen.
Ännu en gång är jag glad att jag har bärbar dator på jobbet...
// Sargit

Inga kommentarer: